کارهایی که سبب افزایش طول عمر تلفن همراه می شود

۳ بازديد

تلفن همراه های سابق خویش را به روز نکنید تا ارتفاع عمری بیشتر داشته باشند
برندهایی که مشهور می باشند مبادرت به ارائه بروزرسانی هایی برای تلفن همراه ها می کنند. چنانچه شما نیز یک موبایل سابق دارید. عالی میباشد به روز هایی که نو است را برای تلفن همراه خویش گزینه استعمال قرار ندهید. زیرا بنابر تجارب سرانجام خیر درانتظار به روز نمودن موبایل های کهن مخصوصا برای برندهایی مثل سامسونگ و اپل نمیباشد. صحت دارد که سیستم استدلال های جدیدتر از تجهیزات بیشتری منتفع میباشند ولی همین تجهیزات نو هم به اقتدار پردازش بیشتری نیاز دارااست که در فیض این دستور سبب می شود تا دوران مجال شارژدهی کاهش پیدا نماید و نماید شدن و وجود لگ را نیز به یار و همدم طراحی اپلیکیشن در مشهد  دارااست.

بایستی باتری را سلامت نگه داریم تا ارتفاع قدمت تلفن همراه را ارتقا دهیم
توسعه و گسترش هایی که در تکنولوژی های تلفن همراه به وجود آمده میباشد سبب ساز گردیده تا سیستم هایی به وجود بیایند که از شارژ بیش تر از اندازه باتری دوری می نمایند که همین مسئله باعث تندرست نگهداشتن باتری موبایل می‌شود. ولی با این تمامی هنوز هم عادت های نادرست در روش به کارگیری و شارژ کردن موبایل وجود داراست. از مهمترین نکاتی که برای سلامت نگهداشتن باتری وجود داراست رعایت نمودن فرمول 20 درصد تا 80 درصد میباشد. یعنی می بایست تلفن همراه خویش را مدام پیش از وصال به 80 درصد از شارژر جداگانه نمائید. همینطور می بایست پیش از آن که به 20 درصد رسد می بایست مجددا آن را شارژ فرمائید. در حالتی که که به‌این فرمول شغل فرمایید به راحتی تا 2500 توشه دیگر میتوانید موبایل خودتان را شارژ فرمایید.

این فرمان در واقع ماکسیموم تلاش باتری یک موبایل است. در شکل عدم رعایت این فرمان سبب ساز میگردد تا پس از این که 500 توشه آن را شارژ نمودید گنجایش باتری تلفن همراه شما به گذر زمان مجال کاهش پیدا کند.

در هنگام ورزش و عمل سوا منزل مراقب موبایل خویش باشید
تجارب لذت بخشی که در هنگام ورزش وجود دارااست قرار دادن تلفن همراه در جیب و پخش موسیقی میباشد. زیرا ممکن میباشد در هنگام ورزش موبایل شما که در جیبتان جای‌دارد با رطوبت عرق راجع‌به باشد و جراحت ببیند. همینطور یک کدام از معمول ترین مواقعی که در هنگام ورزش مشاهده شد‌ه‌است افتادن تلفن همراه و داخل شدن ضربه به آن میباشد که سبب میشوند قدمت تلفن همراه شما کاسته شده و موبایل حاد خواهد شد. بایستی در وقتی که ورزش میکنید از هندزفری هایی به کارگیری نمائید که در قبال آب مقاوم میباشند و تلفن همراه را در هنگام ورزش در یک مسافت مطمئن بگذارید. رویه حلی که وجود داراست به کار گیری از کیف هایی میباشد که منحصربه‌فرد تلفن همراه است و ما با قرار دادن باطن آن دیگر ناچار نیستیم تلفن همراه را در جیب خویش بگذاریم و درصورتی که این فعالیت را اعمال دهیم قادر خواهیم بود ارتفاع قدمت موبایل را ارتقا دهیم.

به کار بستن از اسباب جانبی در زمان رانندگی برای نگهداری از موبایل
در هنگام رانندگی با خودرو برای برقراری تماس و همینطور پخش نمودن موسیقی می‌توانید از نویگیشن موبایل به کارگیری فرمایید که از کاربردهای اصلی تلفن های همدم هوشمند می‌باشند. چنانچه شما نیز به هر علتی در هنگام رانندگی از تلفن همراه همپا خودتان استعمال می‌نمایید، می بایست آن را در محل مطلوب و امنی قرار دهید. 15 درصد از جراحت هایی که به طور فیزیکی برای تلفن همراه حادثه می افتد در خودرو و حین رانندگی میباشد. می بایست موبایل خویش را از محلی که قابلیت و امکان خط و خش به چنگ آوردن وجود داراست بدور نگه دارید. مثلا نباید در کنار شی ءها تیزی مانند سوئیچ قرار دهید و همینطور در شرایطی‌که در جای نامناسبی باشد نیز قابلیت داراست که از خودرو پرت گردیده و کل این مورد ها از مشکلاتی می باشند که قابلیت و امکان داراست در هنگام رانندگی صورت دهد.

در صورتیکه از یک استند موبایل در مکان قابل قبولی از خودرو استعمال فرمایید می‌توانید تا حدودی این اشتباهات را برطرف فرمائید. ضمنا خوب میباشد در‌حالتی که تلفن همراه خویش را در طول رانندگی به شارژ می زنید از یک شارژر فندکی که چگونگی بالایی دارااست و همینطور اصل میباشد به کارگیری نمائید تا به موبایل آسیبی نرسد.

از اجرای نرم افزار هایی که سبب ساز داغی بیش تر از حد موبایل می‌شود پرهیز کنید
طاقت فرسا افزارهای قدرتمندی که در تلفن همراه های مدرن به کار گیری شده سبب ساز گردیده تا بازی های هنگفت و گرافیکی را به راحتی بتوانند ایفا نمایند. البته موبایل را نباید تحت عنوان یک کنسول بازی در لحاظ گرفت. بایستی بدانید که همانگونه که دوربین های تلفن همراه همچنان با دوربین های دیجیتال مسافت متعددی دارا هستند، طاقت فرسا افزارهای موبایل نیز هنوز دارنده محدودیت های اکثری میباشد.

در حالتی‌که به طور پیاپی بخواهید از موبایل برای بازی استعمال فرمائید، مخصوصا بازی های هنگفت مطمئنا ارتفاع قدمت موبایل را نادر خواهد نمود. براین اساس هر چیزی که سبب داغ شدن بیش تر از اندازه تلفن همراه گردد، سالم دستگاه یار شما کاهش می‌یابد. پس برای آن که تلفن همراه خودتان را تندرست نگه دارید این نکته را رعایت فرمائید. درصورتی که گوشی گیمر می باشید و همواره با موبایل خویش بازی میکنید، عالی میباشد برای ارتقاء ارتفاع قدمت تلفن همراه از حرفه گیمینگ گوشی استعمال نمائید. در نوشته ی علمی راهنمای خرید حرفه گیمینگ گوشی درباره ی این مال بیشتر سخن کرده ایم.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بلاگ 9 ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.