چه‌طور از بروزرسانی اتومات اپلیکیشن های اندروید دوری کنیم؟

۳ بازديد

چه‌طور از بروزرسانی اتومات اپلیکیشن های اندروید دوری کنیم؟
در بخش اعظمی از مواقع برای یوزرها تلفن همراه‌ های اندرویدی این مورد به وجود آمده که مشاهده می‌نمایند یک اپلیکیشن در نوار بالای برگه تلفن همراه آن‌ها در حالا دانلود شدن میباشد. از آنجایی که‌این شغل سوای آن که استفاده کننده خویش مبادرت به زدن دکمه آپ دیت کرده‌با‌شد یا این که برای بروزرسانی کردن این اپلیکیشن ها مبادرت کرده‌باشد اجرا میشود از سوی اکثری از یوزرها گزینه پسند  طراحی اپلیکیشن در مشهد وجود ندارد.

علی الخصوص در مواردی که وسعت وب مخاطب در اکنون اتمام میباشد ایفا اینگونه کارهایی می‌تواند پیش ‌بینی‌ های شخص برای روش به کار گیری از الباقی وسعت ما‌نده را با مشکل مواجه نماید و بسته وب شخص خیلی زود خیس از آن چیزی که توقع دارد به پایان برسد. این موضوع مخصوصا برای کاربرانی که تعداد متعددی نرم افزار بر روی تلفن همراه های خویش نصب نموده اند قادر است مشکلات بیشتری را نیز به وجود بیاورد.

توجه داشته باشید که در شرایطی‌که اپلیکیشن های گوگل پلی در شرایط Auto Update قرار گرفته باشند وقتی که شما به WIFI و وب متصل می‌ گردید این اپلیکیشن ها در شکل وجود آپ دیت تازه خویش به خویش استارت به دانلود ورژن آپدیت می کنند. در اکثر اوقات مواقع یوزرها تمامی نرم افزار هایی که به طور اتوماتیک آپ تو دیت می گردند را به هیچ عنوانً استعمال نمی‌کنند و براین اساس به روزرسانی آن ها برای این تیم از یوزرها امری بیهوده خواهد بود.

در سود این اشخاص دوست دارا هستند بدانند که چطور میتوانند از به روز اتوماتیک نرم افزار ها در سیستم استدلال اندروید پیشگیری به کار بیاورند و در شکل ضرورت خویش به طور دستی مبادرت به آپدیت رسانی اپلیکیشن هایی که رغبت دارا هستند کنند. در پی بدین اشخاص امداد خوا هیم کرد تا مبادرت به خودداری از به روز اتوماتیک گوگل پلی کنند:

غیر فعال کردن آپدیت اپلیکیشن ها در اندروید (اندروید 8 به بالا)
عده ای که قصد پرهیز از به روز اتوماتیک اپ ها در اندروید ۸ به بالا را دارا هستند برای اجرا این عمل می ‌توانند فرایند تحت را دنبال نمایند. در لحاظ داشته باشید که مراحلی که پیرو برای شما تیتر می‌ کنیم بر روی همگی تلفن همراه های اندرویدی اعم از سامسونگ، شیائومی و غیره قابل انجام است و پروسه آن به نوع تلفن همراه متعلق وجود ندارد:

مرحله اولیه
در مرحله اولیه یوزرها باید وارد اپلیکیشن گوگل پلی شوند. آن‌گاه بر روی اکانت کاربری خویش در گوگل پلی که در منوی بالا سمت راست وجود دارااست ضربه بزنند.

مرحله دوم
پرهیز از بروزرسانی اتومات نرم افزار های اندروید

در برگه ای که گشوده می‌شود یوزرها باید آیتم Settings را تعیین کنند. با گزینش این مورد مخاطب به پیکربندی اپلیکیشن پلی استور منتقل گردد.

مرحله سوم
غیر فعال کردن آپ تو دیت خود کار اپلیکیشن های گوگل پلی در اندروید

در ورقه ای که برای استفاده کننده گشوده می‌گردد یک‌سری تب متعدد برای یوزرها نمایش داده میشود که با به کار گیری از این تب ها قابلیت و امکان تهیه همگی نرم افزار ها به وسیله مخاطب مهیا خواهد بود. کسانی که قصد به غیر فعال کردن آپ تو دیت خود کار اپلیکیشن ها در اندروید را دارا‌هستند باید درین برگه مورد ای که به کانال و وب مرتبط می‌باشند را پیدا نمایند. مورد فوق در اندروید 8 به بالا به عنوان مورد ایی با تیتر Network Preferences است.

مرحله چهارم
فراگیری غیر فعال کردن Auto Update اپلیکیشن ها در اندروید

بعداز یافتن مورد Network Preferences این قابلیت و امکان برای یوزرها آماده است که دو تهیه اساسی راجع به دانلود را اجرا دهند. مورد نخستین App Download Preferences میباشد که با به کارگیری از آن مخاطب معین می‌نماید که اپلیکیشن‌ های خویش را از روش وب خط آپدیت رسانی نماید یا این که این عمل را از روش WIFI ایفا دهد. خلال این یوزرها میتوانند در‌این قسمت معین نمایند که در مواردی که نیاز به آپ تو دیت قابل انعطاف افزاری وجود داراست هر توشه موقع دانلود این پرسش از شما پرسیده گردد تا به تناسب به نوع نرم افزار و وسعت آن قصد به دانلود آن بگیرید یا این که نه.

مرحله پنجم
شیوه متوقف کردن بروز رسانی اپلیکیشن های اندروید

آیتم دو‌مین که درین برگه وجود داراست آیتم Auto-Update Apps میباشد که با به کارگیری از آن می ‌توانید از آپ تو دیت خود کار اندروید پیشگیری به کار بیاورید. برای اجرا این فعالیت یوزرها باید مبادرت به قرار دادن موقعیت پیش فرض آن بر روی مورد Don’t Auto-Update Apps کنند.

مرحله ششم
عده ای که مبادرت به غیرفعال کردن آپ دیت خود کار اپ ها در اندروید نموده اند برای آنکه بتوانند خویش به طور دستی مبادرت به آپ تو دیت کردن اپلیکیشن های لازم شان نمایند باید هر از یکسری گاهی به پلی استور رمز بزنند و در لیست Manage Apps and Device آیتم Updates Available را تعیین کنند تا بتوانند اپ هایی که قصد به بروز رسانی آن‌ها دارا‌هستند را به روز نمایند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بلاگ 9 ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.