آموزش نحوه های کاربردی برای تنظیم بکاپ در تلفن همراه های اندروید

۳ بازديد

فراگیری نحوه های کاربردی برای تنظیم بکاپ در تلفن همراه های اندروید
امروزه اکثر زمان ها عموم کلیه داده ها اصلی و ضروری خویش را بر روی تلفن همراه های تلفنشان ذخیره می‌ نمایند تا در طول نیاز به به کار گیری از تلفن همراه به آنان دسترسی داشته باشند. از این رو، استعمال از موبایل ‌های هوشمند بین عموم بسط متعددی پیدا نموده است و اکثر وقت ها عموم به موبایل ‌های خویش متعلق گردیده اند و بدور ماندن از موبایل برای آنان عمل طاقت فرسا و غیر ممکنی میباشد. به همین خیال و خاطر عالی میباشد یوزرها از اطلاعات دردسترس بر روی قسمت های گوناگون تلفن همراه بکاپ تنظیم نمایند تا در شکل بروز هر نوع مشکلی با به کارگیری از این بکاپ ها به داده ها خویش دسترسی داشته باشند و داده ها آن‌ها از در میان نرود. به همین خیال و خاطر امروزه بخش اعظمی از یوزرها موبایل های هوشمند هر چندین وقت یکبار مبادرت به تهیه و تنظیم بکاپ در موبایل های اندروید طراحی اپلیکیشن در مشهد  خویش می نمایند.
طرز پشتیبانی گرفتن از تلفن همراه اندروید


تهیه و تنظیم بکاپ موبایل های اندرویدی

موبایل های اندرویدی یکی‌از همه گیرترین تلفن همراه های هوشمند بین عموم میباشند که هواداران متعددی نیز دارا هستند. طرز های مختلفی جهت بکاپ در تلفن همراه های اندروید وجود داراست که به‌دنبال آنها‌را آیتم رسیدگی قرار می‌دهیم.

پشتیبانی گرفتن از تلفن همراه در گوگل درایو
نحوه بک آپ گیری از موبایل اندرویدی با گوگل درایو

سیستم دلیل اندروید جزو مخاطب پسند ترین سیستم ادله های تلفن همراه به‌حساب می‌آید که شغل به دست آوردن ورژن پشتوانه از آن بسیار شل میباشد. به همین خیال و خاطر برای دریافت کردن بکاپ از قسمت های متفاوت تلفن همراه های اندرویدی شغل چندان مشقت پیش روی شما نخواهد بود. یک کدام از نحوه هایی که از آن می قدرت برای به دست آوردن بکاپ بهره برد، استعمال از گوگل درایو میباشد.

در‌صورتی‌که قصد دسترسی بدین ابزار برای ایفا این فعالیت را دارید، باید وارد نصیب پیکربندی تلفن همراه خویش گردید و بعد در نصیب کاوش که دارنده آیکن ذره میان میباشد، عبارت Backup را کاوش فرمایید. در حاصل جستجویی که به شما نمایش داده میشود، روی مورد Backup and restore کلیک فرمایید. در ورقه آجل یک عبارت خاکستری رنگ با اسم Google account به شما نشان داده میشود.

با فعال کردن این مورد رنگ آن به مشکی تغییر تحول پیدا می نماید. در کادری که در تصویر نماد داده شد‌ه‌است، شما بایستی حسابی که تصمیم به انبارکردن اطلاعاتتان در آن را دارید، از نصیب Backup account تعیین فرمائید. بعد از جاری ساختن این فرایند شما به راحتی این قابلیت و امکان را دارید تا از داده ها گوناگون مو جود بر روی موبایل مثل مخاطبان، تصاویر و غیره در نصیب اکانت کاربری گوگل درایو تان بکاپ گیری نمایید.

همینطور بخوانید:
چاره های کاربردی برای کاهش مصرف وب در اندروید و آیفون

پشتیبانی گرفتن تصاویر تلفن همراه اندروید
دیدگاه حمایت کننده گیری گوشیهای اندروید

یکی ابزار های مفیدی که سیستم دلیل اندروید برای دریافت کردن بکاپ از تصاویر در چنگ یوزرها خویش قرار گرفت داده، اپ اندرویدی google photos میباشد. کسانی که‌این نرم افزار کاربردی را بر روی تلفن همراه های خویش نصب کرده اند، به راحتی می‌توانند از همگی تصاویر جانور بر روی موبایل خویش با بالاترین چگونگی و به طور نامحدود بکاپ تهیه و تنظیم نمایند. برای اجرا این فعالیت بعد از نصب این اپ باید وارد آن گردید و در طی ورود مبادرت به وارد کردن نشانی آدرس اینترنتی خویش فرمائید.

بعد از آن وارد منوی اپ فوق گردیده و روی مورد Settings کلیک نمائید. در منویی که برای شما گشوده می گردد روی آیتم Back up & sync کلیک فرمائید. آنگاه با فعال کردن این آیتم، این قابلیت و امکان برای شما آماده می ‌گردد تا از تصاویر جان دار بر روی موبایل خویش بکاپ تنظیم فرمائید. خلال این، این قابلیت برای شما آماده میباشد تا چگونگی تصاویری را که از آنها بکاپ تهیه و تنظیم میکنید را هم گزینش نمائید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بلاگ 9 ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.