کتابخانه اندروید چیست؟

۷ بازديد

کتابخانه اندروید چیست؟
کتابخانه تیم‌ای از کلاس‌ها میباشد که می تواند به وسیله نرم افزار‌های سیستم‌ادله اندروید به‌تیتر تعلق مصرف شود. کتابخانه‌ها اکثر وقت ها برای ارائه قابلیت و امکان‌های مشترکی که می توانند به وسیله اپ‌های کاربردی دیگر مجدد به کار گیری شوند، مورداستفاده طراحی اپلیکیشن در مشهد  قرار می گیرند.

ساختار کتابخانه اندروید مانند ماژول اپلیکیشن اندروید میباشد. یک کتابخانه اندروید می تواند دربرگیرنده کد منبع، پوشه‌های منبع و مانیفست اندروید باشد. کتابخانه اندروید به‌مکان یک APK که روی یک دستگاه جاری ساختن میگردد و در یک پوشه آرشیو Android (AAR) کامپایل گردیده که میتواند به‌تیتر تعلق برای یک ماژول اپ Android مصرف شود.
شایسته ترین کتابخانه‌ های اندروید
درین قسمت ٥ تا از شایسته ترین کتابخانه‌ های اندروید را معرفی میکنیم که به کارگیری از آنها قادر است به پیش موفقیت پروژه‌های شما یاری دهد.

1. کتابخانه اندروید Butter Knife
Butter Knife یک کتابخانه قادر میباشد که به پیشرفت‌دهندگان این قابلیت و امکان را میدهد تا تخت‌گاز و به راحتی نماها و تماس‌های Android را به فیلدها و متدها متصل نمایند. این کتابخانه به‌تیتر یک کدام از شایسته ترین کتابخانه‌های اندروید ابهام را کاهش می دهد و پیشرفت را سریع‌خیس و کارآمدتر می‌نماید. از مزایای Butter Knife می‌قدرت به آسانی و رابط کاربری راحت آن و همینطور سازش آن با همه ورژن‌های اندروید اشاره نمود. معایب آن عبارت‌اند از عدم تامین آن از برخی نماهای سفارشی و همینطور عدم دفاع آن از اشکال خاصی از اتصال داده‌ها.
2. کتابخانه Dagger – از شایسته ترین کتابخانه‌ های اندروید
Dagger نوعی کتابخانه تزریق تعلق برای اندروید میباشد. Dagger گسترش‌دهندگان را توانمند می‌سازد تا با‌گاز و به راحتی تعلق‌ها را به شی ها تزریق کرده و پیشرفت را سریع‌خیس و کارآمدتر نمایند. از مزایای Dagger می‌قدرت به پیاده سازی معمولی آن و همینطور نگهبانی بدون نقص از همه ورژن‌های اندروید اشاره نمود. از معایب آن می‌اقتدار به عدم دفاع آن برای گونه های خاصی از تزریق و همینطور عدم پناه آن برای اشکال خاصی از شی ها اسم موفقیت.

3. کتابخانه اندروید Retrofit
Retrofit نوعی کتابخانه کانال HTTP برای اندروید به شمار می رود و مقام ویژه‌ای میان کتابخانه‌ های اندروید داراست. این کتابخانه دوست داستنی پیشرفت‌دهندگان را قوی می‌سازد تا تخت‌گاز و به راحتی درخواست‌های کانال را ارائه دهند و پیشرفت را سریع‌خیس و کارآمدتر نمایند. از مزایای Retrofit می‌قدرت به پیاده سازی بی آلایش آن و همینطور هواخواهی از طریق‌های گوناگون HTTP و سریال سازی سفارشی اشاره نمود. از معایب آن می‌قدرت به عدم دفاع آن برای گونه های خاصی از درخواست‌ها و همینطور عدم جانبداری آن از گونه های خاصی از کدهای جواب اشاره نمود.

4. کتابخانه Glide اندروید
Glide یک کتابخانه لود تصویر برای اندروید میباشد. این کتابخانه به‌تیتر یکی شایسته ترین کتابخانه‌های android توسعه و گسترش‌دهندگان را قدرتمند می‌سازد تا تخت گاز و به راحتی تصاویر را از اینترنت بارگیری نمایند و بسط را سریع‌خیس و کارآمدتر نماید. از مزایای Glide می‌قدرت به پیاده سازی بصری آن و همینطور امان از اشکال متعدد تصاویر و خاطر اتومات، یاد نهفته دیسک و بخش اعظمی از قابلیت و امکان‌های دیگر اشاره نمود. از معایب آن می‌قدرت به عدم مدد آن از گونه های خاصی از تصاویر و همینطور عدم دفاع آن از اشکال خاصی از تبدیل‌ها اشاره نمود.

نوشته‌ی‌علمی پیشنهادی: درآمد نرم‌افزار نویسی اندروید چقدر میباشد؟

5. کتابخانه Firebase – از شایسته ترین کتابخانه‌ های اندروید
Firebase یک کتابخانه مقر داده بلادرنگ برای اندروید میباشد. این نرم‌افزار بسط‌دهندگان را قدرتمند می‌سازد تا تخت گاز و به راحتی داده‌ها را ذخیره و بازیابی نمایند و بسط را سریع‌خیس و کارآمدتر نمایند. از مزایای Firebase می‌اقتدار به پیاده سازی معمولی آن و همینطور حفاظت از اشکال داده‌های گوناگون و همگام‌سازی بلادرنگ اشاره نمود. از معایب آن می‌اقتدار به عدم پناه از گونه های خاصی از داده‌ها و همینطور عدم مدد آن از گونه های خاصی از پرس‌وجوها اشاره نمود.
فراگیری تشکیل داد کتابخانه اندروید
هر توسعه و گسترش‌دهنده اندروید به‌مکان ویرایش از آغاز، بر روش به کارگیری دوباره از کد بسیار تأکید دارااست که کتابخانه اندروید ظریف برای این مقصود به وجود آمده‌اند. با پیشرفت یک کتابخانه، پیشرفت‌دهندگان با استعمال از کدهای به اکوسیستم اندروید بسیار امداد می‌نمایند.

هیچ بسط‌دهنده‌ای نمی‌تواند فارغ از کتابخانه‌ها عمل نماید، چون آنان اجزای اصلی فرایند توسعه و گسترش می باشند. آن ها به شما این قابلیت را می دهند که با به کارگیری از یک چاره از پیش تشکیل‌شده به‌مکان تولید کلیه کدها، سرعت گسترش خویش را ارتقا دهید. در‌این نصیب از مقاله به یادگرفتن ایجاد کرد یک کتابخانه اندروید میپردازیم تا نقطه استارت قابل قبولی برای ایجاد کرد کتابخانه‌ های اندروید برای شما باشد.
پیش‌نیازهای ایجاد کرد کتابخانه اندروید:

از مهمترین پیش‌نیازهای تشکیل داد کتابخانه اندروید می‌اقتدار به مورد ها تحت اشاره نمود:

نصب اندروید استودیو
فهم و شعور جامعی از طرز ساخت و ساز و اجرای اپلیکیشن‌های اندروید
ادراک اول از گویش نرم افزار‌نویسی Kotlin
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بلاگ 9 ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.