اجرای نرم افزار اندرویدی روی همانندساز

۴ بازديد

اجرای نرم افزار اندرویدی خویش روی همانندساز
می‌اقتدار بین تعداد متعددی از شایسته ترین همانندسازهای جان دار یکی از را گزینش کرد. برای نصب اکثر همانندسازها در اندروید استودیو می‌قدرت از قدم‌های پایین طراحی اپلیکیشن در مشهد  به کار گرفت:

آغاز می بایست در اندروید استودیو یک دستگاه مجازی اندروید را معین کرد که به آن «Android Virtual Device» یا این که به اختصار «AVD» می گویند. در همانندساز از این AVD به کارگیری میشود تا بتواند نرم افزار مربوطه را نصب و ایفا نماید.
در نوار ابزار بایستی نرم افزار خویش را از منوی کشویی «Run/Debug Configurations» تعیین کرد.
از منوی کشویی دستگاه مقصود نیز می بایست آن AVD که قصد اجرای نرم افزار روی آن وجود دارااست را گزینش کرد.
بایستی Run را کلیک کرد. اندروید استودیو نرم افزار را روی AVD نصب و همانندساز را جاری ساختن می‌نماید. بنابراین می‌قدرت عبارت «Hello World» را روئت کرد که در باطن نرم افزار نماد داده می‌گردد.
۷. استارت جاری ساختن پروژه های خرد
بعداز آنکه درکی اصلی و ابتدایی از پلتفرم اندروید و ابزارهای رایج آن برای توسعه و گسترش و ایجاد کرد نرم افزار بدست آمد، یاری کردن به پروژه‌های متن‌گشوده طریق نیکی برای عملی کردن علم خویش و جاری ساختن تمرین میباشد. اگرچه، بایستی بدین نکته اعتنا داشت که در بالا خوب میباشد تحت عنوان یک شخص جدید‌عمل از پروژه‌های خرد استارت و فرآیند بسط خویش را به آرامی البته به طور مقصود‌دار خاطر نشان کرد تا در غایت بتوان عمل روی پروژه‌های تعالی‌خیس را شروع کرد.

همینطور با جاری ساختن پروژه‌های متن‌گشوده می‌قدرت با اشخاص هم‌سطح خویش و با بقیه فعالان جامعه برنامه نویس ها اندروید نیز تعامل داشت و از این‌شیوه مجال‌هایی طلایی بدست آورد.

می‌قدرت گستره‌ای از پروژه‌های گوناگون را در گیت‌هاب پیدا کرد که اکثرشان متن‌گشوده میباشند و برای مردم در دسترس‌اند. این پروژه‌ها گونه های مختلفی دارا‌هستند، برای مثالً می‌اقتدار پروژه‌های عیب‌یابی (رفع باگ)، مرور یک پروژه و بقیه مفاد را اسم موفقیت.
۸. تشکیل داد و اکران پرتفوی اندروید و توزیع پروژه خویش
بعد از آنکه مهارت مایحتاج در باب فعالیت با بسته‌های اندروید (Android Packages) بدست آمد، عمل روی تعدادی پروژه خرد به اتمام رسید و شخص یک نرم افزار اندروید مجموع و کمال را با یاری علم و تجربیات بدست آمده از اجرا پروژه‌های گوناگون متن‌گشوده تشکیل داد، قدم تعالی آتی این میباشد که شخص نرم افزار اندروید خویش را توزیع نماید و آن را در معرض به کارگیری مردم قرار دهد. در واقع از روش پیاده سازی، ایجاد کرد و نشر یک نرم افزار مثال می‌قدرت به تمرین بیشتر و تقویت مهارت‌های نرم‌افزار نویسی اندروید خویش پرداخت. طریق‌های مختلفی وجود دارا هستند که با استعمال از آنها می‌اقتدار این عمل را ایفا بخشید.

به عنوان مثالً می‌اقتدار از روش بازار قانونی اندروید مبادرت کرد یا این که نرم افزار تشکیل‌شده را در اینترنت‌وبسایت خویش قرار اعطا کرد و همینطور می‌قدرت از منش اینترنت‌وبسایت‌های فرد ثالث مال خویش را به دست یوزرها رساند. در حالتی که که قصد نشر نرم افزار خویش از روش بازار قانونی اندروید وجود داشته باشد، مورد نیاز میباشد شخص تحت عنوان یک پیشرفت دهنده قانونی اندروید تصویب‌اسم و پولی را پرداخت نماید که ولی این هزینه صرفا یک توشه برای مدام صرف می‌گردد.
در شرایطی‌که که نرم افزار ما با مجموع مقررات و آیین نامه‌های دکان مربوطه همخوانی داشته باشد، آن را برای دانلود مردم در دسترس قرار خواهند اعطا کرد. داشتن یک نرم افزار منتشر گردیده در دکان‌های نرم افزار میتواند به تقویت پرتفوی مثال شغل های شخص یاری دهد و شانس استخدام شدن تحت عنوان گسترش دهنده اندروید را ارتقاء دهد.

۹. یاری به دست آوردن از دیگرافراد در زمان یادگیری
تبدیل شدن به اپلیکیشن نویس اندروید مسافرت و فرایندی میباشد که اشخاص را با مانع ها و دردسرهای مختلفی مواجه می‌نماید. اگرچه مواجه شدن با سختی ها در زمان فرآیند یادگیری برای هر فرد نو‌شغل امری طبیعی محسوب میشود. می‌قدرت با به کار گیری از پلتفرم‌های مختلفی مثل توییتر، Reddit، میت‌آپ یا این که بقیه دسته‌های محلی تجربیات خویش را به اشتراک گذاشت، در‌پی یاری بود و از حالت بقیه برنامه نویس ها اندروید با خبر شد تا بتوان رویکردهای خویش را بهبود اعطا کرد و نحوه‌های خویش را تقویت کرد.

۱۰. به چنگ آوردن گواهی اپلیکیشن نویسی اندروید
می‌قدرت به دست آوردن گواهی اپ نویسی اندروید را هم در لحاظ داشت، چرا‌‌که برای تقویت رزومه و ثابت مهارت اپلیکیشن نویسی اندروید اثرگذار میباشد و اعتنا کارفرمایان بالقوه را جلب نماید. برای تصاحب کردن سند نرم افزار نویسی اندروید می‌اقتدار در موسسه‌هایی که مدارک دارای اعتبار ارائه میدهند تصویب‌اسم و در امتحان‌های آنان کمپانی کرد. همینطور می‌اقتدار از زمان‌های آنلاینی بهره برد که گواهی دارای اعتبار صادر می‌نمایند. ضمن این، کمپانی درین امتحان‌ها به اشخاص یاری می‌نماید تا بتوانند سطح مهارت خویش را بسنجند.
۲ سند قانونی در مورد اپ نویسی اندروید در‌پی فهرست گردیده‌اند:

Google associate Android developer - Kotlin (کاردان گوگل توسعه و گسترش دهنده اندروید - کاتلین)
Google associate Android developer - Java (کاردان گوگل توسعه و گسترش دهنده اندروید - جاوا)
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بلاگ 9 ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.