شبیه ساز اندروید چیست؟

۳ بازديد

مشابه‌ ساز اندروید چیست؟
مشابه ساز اندروید یک دستگاه مجازی اندروید (AVD) میباشد. این دستگاه مجازی میتواند یک دستگاه خاص Android (تلفن، تبلت، تلویزیون اندروید و …) را مشابه سازی نماید. ما میتوانیم از مشابه ساز Android تحت عنوان دستگاه مقصود برای اجرای و تست نرم افزار Android بر رایانه به کار گیری کنیم. مشابه ساز اندروید به طور تقریبً آحاد امکان های یک دستگاه حقیقی و واقعی را آماده می نماید. با این مشابه ساز میتوانیم تماس های تلفنی و پیام های گوناگون را اخذ کنیم. همینطور وضعیت دستگاه را ارائه میدهد و سرعت های متفاوت کانال را مشابه سازی می نماید. این دستگاه میتواند به دکان Google Play نیز وصل طراحی اپلیکیشن در مشهد  خواهد شد.

مشابه‌ ساز اندروید به نرم افزار یا این که قابل انعطاف افزاری گفته میگردد که میتواند از منابع طاقت فرسا‌افزاری سیستم شما به کارگیری کرده و سیستم ادله دوست داستنی و متن گشوده اندروید را ایفا نماید. یعنی شما با نصب یک نرم‌افزار مشابه ساز بر روی یک سیستم ویندوزی و یا این که حتی لپ‌تاپ‌های اپل، می توانید همگی تجهیزات اندروید را روی دسکتاپ خویش طراحی فرمائید و حتی بازی‌ها و نرم افزار‌های اندرویدی را بر روی سیستم استدلال خویش تجارب فرمائید.

ولی از آن‌جایی که‌این نرم‌افزار‌ها کدها را برای استعمال از منابع دشوار‌افزاری تغییر تحول میدهند ممکن میباشد مقداری همت کندتری نسبت به تلفن همراه تلفن همراه شما داشته باشند. اما گاهی مغایر این واقعه میفتد. و اجرای اپلیکیشن های آندروید روی مشابه ساز، برخی اوقات سریع خیس و ریلکس خیس از دستگاه حقیقی میباشد. مثلا، ما می‌توانیم سریعتر اطلاعات را به مشابه ساز جابجایی دهیم تا یک دستگاه حقیقی که از روش USB به رایانه متصل شد‌ه‌است.
همانطور که از اسم Emulator (مشابه ساز) پیداست وظیفه‌ی آن مشابه سازی کردن گوشه و کنار دیگری میباشد.



مشابه ساز های اندروید چه کاربردی دارا هستند؟
از مشابه ساز های اندروید می اقتدار برای شغل های مختلفی بهره برد. در پی به معرفی برخی از کاربردهای آن میپردازیم:

آزمایش و عیب یابی نرم افزار های تشکیل‌شده به دست خودمان: یک کدام از کاربردهای مشابه ساز اندروید برای آزمایش نرم افزار های درست شده میباشد. این مورد بیشتر برای برنامه نویس ها و گسترش دهندگان اندروید کاربرد داراست که با استعمال از آن، برنامه نویس ها اندروید می‌توانند نرم افزار های تشکیل‌شده بوسیله خودشان را آزمایش و عیب یابی نمایند و از اشتباهات آن باخبر شوند.
شناخت و شغل کردن با سیستم ادله اندروید: یکی‌از کارهایی که با استعمال از مشابه ساز ها می اقتدار ایفا بخشید شناخت با سیستم دلیل اندروید و عمل کردن با آن میباشد. در‌صورتی‌که شما نیز دوست دارید با اندروید و خصوصیت های آن آشنا گردید البته تلفن همراه اندرویدی در چنگ ندارید نگران نباشید. به جهت اینکه با استعمال از مشابه ساز های اندروید میتوانید فعالیت کردن با اندروید را تجارب نمایید و از آن لذت ببرید .
نصب نرم افزار های اندروید روی کامپیوتر: یک کدام از دیگر از کاربردهای مشابه ساز اندروید اجرای نرم افزار های اندروید روی کامپیوتر میباشد. شما با به کارگیری از مشابه ساز اندروید می‌توانید نرم افزار های اندروید را روی کامپیوتر خویش نصب کرده و از آن به کارگیری نمایید. در واقعیت، این کاربرد مشابه سازها سبب میگردد تا برای استعمال از نرم افزار های اندروید دیگر نیازی به موبایل اندرویدی نداشته باشید. به راحتی می‌توانید نرم افزار های اندروید را روی کامپیوتر خویش ایفا و از آن استعمال فرمایید.
نصب بازی های اندروید روی کامپیوتر: یکی‌از دیگر از کاربردهای مشابه ساز اندروید که اشخاص را بدون چاره به به کار گیری از مشابه ساز های اندروید می نماید، نصب بازی های اندروید روی کامپیوتر میباشد. شما با به کارگیری از مشابه سازهای اندروید می توانید بازی هایی که قابلیت و امکان نصب آنها تنها روی گوشی قابلیت پذیر میباشد، روی کامپیوتر خویش نصب نمائید. به یاری این خصوصیت شما قوی می‌باشید که اکثر بازی های اندروید را فارغ از نیاز به تلفن همراه اندرویدی و تنها از روش مشابه ساز اندروید روی کامپیوتر خویش نصب نمایید و از آنها استعمال فرمایید .


معرفی شایسته ترین مشابه‌ سازهای اندروید و طرز شغل با آن ها
تا به امروز تعداد بسیار متعددی از اپ‌های مشابه ساز اندروید برای ویندوز معرفی گردیده‌اند. درپی قصد داریم شایسته ترین‌های آنها‌را معرفی کنیم. شیوه عمل با این مشابه ساز‌ها بسیار شل بوده و صرفا کافی‌ست نرم‌افزار متبوع را بر روی سیستم نصب فرمائید. و بعد از انجام، همانند یک تلفن همراه اندرویدی با آن شغل نمایید. اکثر این اپلیکیشن‌ها به‌شکل اتوماتیک پوشه‌های APK مو جود در سیستم را جاری ساختن خواهند کرد و حتی نیازی وجود ندارد که نرم افزار‌های اندروید را نصب نمایید.

۱. Nox App Player
این اپلیکیشن از سرعت مناسبی برخوردار‌است. و قادر است کلیه نیازهای شما از یک موبایل اندرویدی را بر روی ویندوز برطرف نماید. درصورت لمسی بودن دستگاه شما، می توانید تجربیات‌ای به طور کامل شبیه با یک تبلت اندرویدی را داشته باشید. این اپ تشابه بسیار متعددی به موبایل‌های هوشمند دارااست و حتی‌د‌ر آن می‌اقتدار همانند یک موبایل اسکرین شات گرفت و یا این که صدا را کم و بیش کرد. قابلیت اجرای یک‌سری اپ در کنار هم نیز در Nox App Player وجود دارااست که شغل را برای شما شل می‌نماید. دقت داشته باشید که شما در‌این اپلیکیشن میتوانید فرکانس پردازنده و معیار حافظه موقت آن را هم مشخص و معلوم نمائید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بلاگ 9 ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.